400_F_45132790_YCMgAbzNCASgSxEqg9v7EA6NhYzVfbm3

Am uitat sa iubim. Defapt sa ne iubim pe noi insine.
Toamna emotiile prind culorile frunzelor cazute.
Vezi oameni grabiti sa-si caute fericirea.
Si totusi, nu suntem la fel.
Cuplurile toamna se despart,
Se regasesc si se intalnesc pentru prima oara.

Priveste-te in oglinda sufletului meu.
Sa vezi si tu ce vad eu in tine.
Zambeste-mi sa ma incalzesc la iarna.
Da-mi drumul de mana, am invatat sa merg de-abusilea.

De Lazar Loredana Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

