De ce e important sa iti scrii o scrisoare in loc sa-i scrii lui Mos Craciun

letter-to-santa

Ce-ar fi daca in loc sa-i scriem lui Mos Craciun, am scrie o scrie o scrisoare adresata Sinelui nostru?

In fiecare an de cand eram mica ma pregateam sa scriu scrisori adresate unui Mos batran de la Polu’ Nord. Se presupunea ca are o lista mare de copii cuminti pentru care aduce cadouri. Un an intreg trebuia sa fiu cuminte ca sa merit sa vina Mosu’ cu cadourile mult dorite.
Ce-i drept, ori era batran si surd/orb, ori eram eu rea (si parintii saraci) ca sa-mi cumpere in fiecare an papusi Barbie.

De cativa ani buni nu imi mai doresc nimic anume, dar continui sa fiu cu-minte si nu ma supar daca gasesc vre-un cadou sub brad.

Anul acesta nu-i mai scriu Mosului.
Defapt nu i-am mai scris de mult. De pe vremea cand am vazut copii abandonati in orfelinate si cand am realizat ca Mos Craciun lucreaza prin „spiridusii” lui cu suflet mare ca sa faca o bucurie.

Anul acesta o sa-mi scriu o scrisoare mie.
Imi doresc multe cadouri de la mine pentru mine.
Tot anul am fost cu-minte si cred ca trebuie sa fiu recunoscatoare pentru micile cadouri morale/lectii de viata din acest an, pe care am invatat sa le primesc cu mintea si sufletul deschis.

De ce e important sa NU-i mai scrii Mosului?

Pentru ca e batran, pentru ca e surd si foarte ocupat cu cei care inca asteapta recompensa materiala pentru ca au fost cuminti. Nu un televizor nou sau o haina noua o sa te faca fericit/a.
In schimb, sa te regasesti pe tine te aduce mai aproape cu un pas de Sinele tau. O scrisoare pentru TINE este o declaratie in care iti deschizi sufletul si iti iei responsabilitatea ca si la anu’ vei fi cu-minte.

Daca te simti inspirat de Sinele tau, fii tu Mos Craciun in viata cuiva.
Ramai un Secret Santa pentru o persoana care are nevoie de ajutor.

Tu cum ai incepe scrisoarea pentru Sinele tau?
Ce cadou iti doresti de Craciun de la tine?

De Lazar Loredana Publicat în Fără categorie

Un comentariu la “De ce e important sa iti scrii o scrisoare in loc sa-i scrii lui Mos Craciun

  1. Din fericire ani la rand am fost mos Craciun pentru oameni dragi….pt oameni care au avut nevoie de un zambet si de o bucurie sufleteasca….am facut totul pentru ei cu mare drag…Din pacate anu asta imi doresc mie ,,o bucurie sufleteasca…anu asta o sa fiu mai egoista si o sa-mi indeplinesc si mie ..o dorinta…atat..doar una…

Lasă un răspuns

